Hlavnm predmetom ?innosti je predaj, prenjom a servis kancelrskej techniky, produk?nch zariaden, serveru a predaj spotrebnho materilu. Prvorad je optimalizcia a komplexn sprva tla?ovho prostredia zkaznka, s prihliadnutm na jeho individulne poiadavky s cie?om minimalizova? nklady a maximalizova? efektivitu tla?e.
Za najv?iu devzu spolo?nosti COPY PRINT GROUP, a.s. povaujeme ?ud zamestnancov a aj v?aka tomu sme schopn prispsobova? sa prune a na vysokej odbornej rovni potrebm jednotlivch klientov. COPY PRINT GROUP, a.s. disponuje pi?kovm a motivovanm tmom odbornkov, prostrednctvom ktorho poskytuje kvalifikovan sluby. Jednm zo zkladnch cie?ov spolo?nosti je aj neustle vzdelvanie zamestnancov a zvyovanie ich odbornch kvalt.
Hlavnm cie?om spolo?nosti je poskytovanie komplexnch rieen pre spracovanie dokumentov vyuvanm najnovch technolgi ,s oh?adom na maximlnu spokojnos? zkaznka.
oskytovan portflio produktov a sluieb spolo?nosti COPY PRINT GROP, a.s. je mon rozdeli? do nasledovnch kategri:
- tla?iarne a multifunkcie pre domcnosti a kancelrie
- produk?n digitlne tla?iarne s vysokou produkciou a kvalitou pre grafick tdia a profesionlny tla?iarensk priemysel
- ve?koformtov zariadenia
- skenery a OCR softvr
- softvrov vybavenie pre zabezpe?enie a monitoring tla?ovho prostredia
Produkty
- prenjom a predaj tla?iarn a multifunkci
- servis tla?iarn
- sprva a optimalizcia tla?ovho prostredia
Sluby
- tla?ov nplne - tonery
- kancelrsky a grafick papier, ve?koformtov papierov role
- pecilne tla?ov mdia
Spotrebn materil
- Zkladn hodnoty spolo?nosti Sname sa uspokoji? zkaznkove potreby a poskytn? mu vdy aj pridan hodnotu, aby sa k nm optovne vracal. Dbme na individulny a vysoko profesionlny prstup ku kadmu z nich.
Spotrebn materil
- Kvalita Neustle sa sname o zvyovanie kvality poskytovanch produktov, sluieb i komunika?nch kanlov. Priebene podporujeme odborn rast naich zamestnancov, s cie?om by? pripraven na aj tie najnro?nejie poiadavky nho zkaznka.
- Servis Rchly a komplexn. V dnenej hektickej dobe si uvedomujeme dleitos? etrenia zkaznkovho ?asu, preto sme v otzkach servisu rchli a dsledn.